چوب صنوبر

مصنوعات تولیدی با چوب درخت صنوبر

چوب صنوبر

مصنوعات تولیدی با چوب درخت صنوبر

در این وبلاگ راجب محصولاتی که با چوب درهت صنوبر ساخته میشود آشنایی پیدا میکنید و در مراحل بالاتر میتوانید با ابزار آلات ساده تولید کننده ی محصولات خودتان باشید.

  • ۰
  • ۰

ساختن صنوبر

برگهای پهن صنوبر طول و عرض یکسانی دارند و بیشتر آنها دارای برگهای بلند دو طرفه هستند. سطوح برگ های صنوبر در دسته های مختلف مثلثی، لوزی شکل، مستطیل و گاهی گرد است. طرح لبه های این برگ ها ساده، دندانه دار، لب مانند یا موج دار است.
این درختان دارای ریشه و تنه هستند، اما ریشه های آکنه به سرعت می میرند.
پوست درخت کاج به سبز، زرد با سفید و خاکستری با سیاه تقسیم می شود. بیشتر پوست این درختان در ابتدا نرم است، اما به مرور زمان در پوست برخی از گونه ها شکاف ظاهر می شود.

 از صنوبر، صنوبر استفاده کنید

طول و عرض برگ های صنوبر یکسان است

راه های کاشت صنوبر

صنوبر را می توان به روش های مختلفی از جمله هرس، کاشت، هرس و چوب و همچنین هیبریداسیون پرورش داد.
شرایط پرورش صنوبر
صنوبرها برای رشد به شرایط ریشه ای خاص و منحصر به فردی نیاز ندارند و انواع مختلف آن را می توان با بادبان ها و تپه های مختلف تطبیق داد. این درختان در شرایط مناسب خیلی سریع رشد می کنند.

محیط مساعد برای رشد صنوبر

صنوبر گروهی از درختان پراکنده در کشورهای گرم، مناطق سرد، آرام، مناطق ساحلی مرطوب و خشک، در دشت ها و کوهپایه های هیمالیا است.

صنوبرها برای رشد به آبیاری منظم و مناسب نیاز دارند. در مناطق خشکسالی و کم آبی، این درختان توانایی رشد خود را از دست می دهند. این درختان به رطوبت علاقه دارند، بنابراین می توانند در تالاب ها، به ویژه در کنار رودخانه ها یا کانال ها، جایی که آب سرد و سرد جریان دارد، رشد کنند.

همچنین آب مصرفی صنوبرها نباید خیلی شور باشد، PH آب مناسب برای صنوبر بین 7-5.8 می باشد.

  • ۰۰/۱۰/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی